Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Зловживання правами споживача

1
01:44, 21.09.2024
Зловживання правами споживача
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як споживач, нещодавно купив товар в інтернет-магазині, який не відповідає заявленим характеристикам на веб-сайті. Після того, як я звернувся до продавця з вимогою повернути товар і відшкодувати мені вартість, продавець відмовився виконати ці вимоги, обґрунтовуючи свою відмову тим, що товар був використаний, а це означає, що він вже не може бути повернутий. Однак, згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", я маю право на повернення товару протягом 14 днів, якщо він не відповідає заявленим характеристикам. Крім того, я вважаю, що продавець умисно зловживає своїми правами, намагаючись обманути мене. Моє питання таке: які мої права як споживача в цій ситуації, які кроки я можу зробити для вирішення цієї проблеми, і які можливі юридичні наслідки для продавця за вчинення такого обману?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
02:00, 21.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У вашій ситуації, як споживач, ви маєте певні права, закріплені в Законі України "Про захист прав споживачів". Згідно зі статтею 8 цього Закону, якщо товар не відповідає заявленим характеристикам, споживач має право вимагати повернення товару та відшкодування його вартості. Крім того, стаття 9 передбачає, що споживач може повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання, якщо він не відповідає умовам договору.

Важливо зазначити, що відповідно до статті 12 Закону, ви маєте право на надання відповідної інформації про товар, а продавець зобов'язаний забезпечити цю інформацію та відповідність товару заявленим характеристикам. Якщо ж товар був використаний лише з метою перевірки його якості та функціонування, це не може бути підставою для відмови у поверненні.

Для вирішення проблеми рекомендується:

1. Подати продавцю письмову претензію з вимогою повернення товару та відшкодування його вартості, вказавши на невідповідність товару заявленим характеристикам і посилаючись на відповідні статті Закону України "Про захист прав споживачів".

2. Якщо продавець відмовляється задовольнити вашу вимогу, ви маєте право звернутися до органів захисту прав споживачів з відповідною скаргою.

3. У разі відсутності результатів, ви можете звернутися до суду з позовом про захист своїх прав як споживача.

Щодо можливих юридичних наслідків для продавця, слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону, за порушення прав споживачів передбачена відповідальність, яка може включати штрафні санкції. Крім того, недобросовісні дії продавця можуть стати підставою для визнання їх такими, що порушують Закон, що може мати додаткові правові наслідки.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации


Импорт из США
12:02, 17.06.2014

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы