Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Тема: "Права споживачів при купівлі товарів через інтернет

1
02:14, 21.09.2024
Тема: "Права споживачів при купівлі товарів через інтернет
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
"Комплексні нюанси повернення товару, придбаного через інтернет" Юридичне питання: "Я, як споживач, недавно купив декілька товарів через інтернет-магазин, але після отримання замовлення виявив, що один з товарів має дефект, інший не відповідає опису на сайті, а третій мені просто не підійшов. Яким чином я можу правильно оформити повернення цих товарів з урахуванням всіх законодавчих нюансів? Чи можу я вимагати відшкодування за втрачений час та додаткові витрати, пов'язані з поверненням товару? Чи є якісь обмеження або особливості повернення товарів, придбаних в інтернет-магазині, у порівнянні з традиційними магазинами?"

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
02:41, 21.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У випадку придбання товарів через інтернет-магазин, споживачі в Україні мають певні права, які регулюються Законом України "Про захист прав споживачів" та іншими нормативними актами.

1. **Повернення товару з дефектом**: Якщо товар має дефект, споживач має право на його повернення або обмін. Згідно зі ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право вимагати безоплатного усунення недоліків або на заміну товару на аналогічний, або на повернення коштів. Заява про це має бути подана продавцю протягом гарантійного терміну або терміну придатності товару.

2. **Повернення товару, що не відповідає опису**: Якщо товар не відповідає опису на сайті, це вважається порушенням умов договору купівлі-продажу. Відповідно до ст. 8 вищезгаданого закону, у цьому випадку споживач має ті ж права, як і при виявленні дефекту.

3. **Повернення товару, що не підійшов**: Закон України "Про захист прав споживачів", ст. 9, надає можливість повернення товару належної якості протягом 14 днів з моменту отримання, якщо товар не підходить за формою, габаритами, фасоном, кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Однак, це правило не стосується товарів, які не підлягають поверненню відповідно до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

4. **Компенсація за втрачений час та додаткові витрати**: Закон не передбачає відшкодування за втрачений час, але споживач має право вимагати компенсації витрат, пов'язаних з поверненням товару, якщо повернення здійснюється через дефект або невідповідність опису. Для цього потрібно мати докази понесених витрат, наприклад, квитанції або інші документи.

5. **Особливості повернення товарів з інтернет-магазинів**: Основна відмінність полягає у тому, що споживач має можливість повернути товар без пояснення причини протягом 14 днів, що не завжди можливо в традиційних магазинах. Однак, важливо дотримуватися всіх умов щодо упаковки товару та наявності чеків.

Для успішного повернення товарів рекомендується звернутися до продавця з письмовою заявою, в якій чітко вказати всі обставини та свої вимоги. Заяву краще надіслати рекомендованим листом з повідомленням про вручення або вручити особисто під розписку.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы