Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Порушення прав споживача в онлайн-магазині

1
22:28, 12.10.2024
Порушення прав споживача в онлайн-магазині
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, Ніка, замовила товар через інтернет-магазин, але отримала не той розмір, який замовляла. Коли я намагалася повернути товар або обміняти його на правильний розмір, продавець відмовив мені, посилаючись на відсутність гарантій на обмін або повернення товару. Чи можу я вимагати повернення грошей або обмін товару відповідного розміру згідно з законодавством України? Які права споживача порушені в цій ситуації і які кроки мені слід підприйняти для захисту своїх інтересів?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
23:22, 12.10.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації мають місце порушення прав споживача, які регулюються Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно зі статтею 8 цього закону, споживач має право на обмін товару належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольняє за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо довший термін не оголошений продавцем.

Крім того, стаття 9 цього ж закону передбачає, що споживач має право на повернення товару неналежної якості або обмін його на товар належної якості. Якщо товар не відповідає умовам договору, споживач має право вимагати повернення сплаченої суми або обміну товару.

У вашому випадку, товар, який ви отримали, не відповідає замовленому розміру, що можна вважати невідповідністю умовам договору. Таким чином, ви маєте право на обмін товару або повернення коштів.

Для захисту своїх інтересів слід вжити наступних кроків:

1. **Звернення до продавця**: Направте письмову претензію продавцю з вимогою обміну товару або повернення коштів, посилаючись на статті 8 і 9 Закону України "Про захист прав споживачів". Збережіть копію звернення для себе.

2. **Докази**: Зберігайте всі документи, що підтверджують покупку (квитанції, чеки, електронні листи).

3. **Звернення до органів захисту прав споживачів**: Якщо продавець не реагує на вашу претензію, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

4. **Судовий позов**: В крайньому випадку, якщо попередні заходи не дали результату, ви маєте право подати позов до суду для захисту своїх прав.

Дотримання цих кроків допоможе вам ефективно захистити свої права як споживача.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы